Då var det lördag igen...

SKRIVET DEN: 2010-07-03 KLOCKAN: 14:56:16
..Och dagen började med sol, så jag och lillan klädde på oss våra somriga kläder och gick ut. Med tog jag en oläst bok och Lilys gröt. Matade Lily och sedan somnade hon så då passade jag på att läsa lite. Var ett bra tag sedan jag bara satt och läste en bok. Ännu bättre blev det ju av att kunna sitta i solen och göra det.


Har inte fått nån sol på mig alls sen förr förra sommaren. Är blekare än blekast. Självklart gick ju solen i moln efter en liten stund men jag, jag satt kvar. Sen när Lily vaknat igen och jag läst 5kapitel så började myggen och knotten bli för mycket. Har säkert fått mig 40 bett. Så vi gick in igen..


Nu hoppas vi på sol även imorgon så vi kan sitta ute även då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback