Fullspäckad dag..

SKRIVET DEN: 2010-07-08 KLOCKAN: 00:09:16



... precis som jag gillar dem. Älskar när man har mycket att göra.
Eller mycket & mycket.. men planer för dagen!:)

Linnea

Först fika med Sara på Greya. Men Lily var gode trött & tjurig. Så efter fikat drog vi vagnen till marklundsparken, satt där i solen och njööt.. Fast det var ganska varmt.. och säkert jätte jätte varmt för Sara eftersom hon är höggravid.


Sen var det bara hem och packa om väskan och sedan gå till Min morbror med familj. Där fotade jag deras söta barn också bjöd dem på grillat. Gott gott! Sedan jordgubbar till efterrätt.. Jag vet INGET godare än färska jordgubbar. Skulle kunna äta det till alla mål varje dag!


Hjalmar

Var hemma vid 20-tiden och Lily sov på vägen hem även fast jag försökte att hålla henne vaken.  Hemma var hon vaken knappt en timma och sen blev hon tjurig igen så blev en tidig kväll för henne.. Bra OCH dåligt. Har hunnit redigera 40 bilder sen kl 21.. men å andra sidan måste man väl kliva upp före tuppen imorgon då..


Idag har jag fotat med ett close up +10.. vilket är ett filter så man kan fota extra nära med...
Som tex denna blom-knopp.
Nej nu blir det nog strax sängen för min del..
Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback