Mumsfillibaba!

SKRIVET DEN: 2010-07-29 KLOCKAN: 01:22:35


Min bror Anton kom upp med hjortron som han, linnea och pappa hade plockat + en liter glass till mig ikväll. Nog har man lite tur!! :) Så ikväll blev det glass och varma hjortron.. Gissa vem som blev tokig då hon fick smaka? Jo Lily självklart.. hon skulle bara ha mer och mer och  mer och när hon inte fick mera för att det var slut.. då jäklar fick jag se på ett och annat...

Mums..


Får jag mera mamma?


Dumma dumma mamma.. jag vill ha meeeeeeeeeeeeeer.


JAG VILL HA MEEEEEER!

Så vad har vi lärt oss av detta Malin? - jo..
Ge aldrig något gott till ett barn. För när det tar slut så förstår dem inte innebörden av slut!





Kommentarer
Becca & baby:

Goa tänderna :D

2010-07-29 @ 13:49:36
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback