Nu har hon åkt..

SKRIVET DEN: 2010-07-08 KLOCKAN: 17:16:12
Jaha.. då var Lily.. MIN lilla Lily hos sin mormor. 


Jag ska gå på bio kl 19 så mamma ska vara barnvakt.. men då tyckte hon att det var lika bra att hon får sova över där eftersom dem inte bor här i Arvidsjaur. Tycker det känns jobbigt att inte ha henne hemma på natten, men samtidigt kan det ju vara skönt att få sova en hel natt utan att måsta stiga upp flera gånger. Har jag tur kanske jag hinner städa lite här hemma också senare ikväll.. så kan jag dammsuga och skura imorgon på morgonen. Så är det fint igen då Lilysnuttan kommer :)

Nu ska jag hoppa in i min dusch.. som förövrigt är stopp i.. Måste fixa det imorgon.
Någon som har en sådan lång järngrej man kör in i avloppet???????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback