Nya rutiner?

SKRIVET DEN: 2010-07-01 KLOCKAN: 11:10:18
Två kvällar i rad har Lily somnat före 21.. Igår kväll vaknade hon dock vid 23 och var vaken två timmar. Sedan somnade hon om och sov till 10:00 imorse. Ändå ganska skönt när hon somnar så tidigt för då får jag en massa egentid och hinner göra lite sånt som jag aldrig lyckas hinna under dagen. Igår åt vi tacos här.. trevligt!


Imorgon är det A-smällen på samhället så lär väl kanske bli att gå på det och kika.. om det inte ösregnar då också. Igår var det åska och blixtrar. Tur jag inte var ensam för jag är lite halvrädd för sånt där.. Men ändå tycker jag att det är så himla mysigt!

Nu ska jag ta och fota lilla damen lite :) Vi hörs..

Kommentarer
Henny:

Det är så skönt när de sover bra! Det är det enda jag saknar från tiden innan jag fick barn, nu går det liksom inte att bara somna om en stund till... haha :)

2010-07-01 @ 21:26:15
URL: http://frokenhenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback