sommar och sol.

SKRIVET DEN: 2010-07-12 KLOCKAN: 22:29:07
Idag har vi varit och handlat.. och jag fick inte köpa snus på Ica utan leg. Har jag aldrig varit med om förut, har ju inget legitimation ens.. :S Dessutom var tjejen i kassan yngre än mig. . suck! Nåväl hoppas dem frågar efter leg den dagen man är 30 också!

Eftermiddagen har vi spenderat hos min mor. Ätit god kycklingsallad och gått med vagnen.
Imorgon är det mammaträff på badhuset igen. Hoppas bara på väder!
Jag vill ha en husvagn.. jag vill campa.. bada.. åka runt i Sverige på äventyr.

Funderar på om man skulle ha börjat jobba lite tidigare så man kan spara mammadagar och vara ledig någon sommar istället.. Inte nästa sommar men kanske därnästa. Dock så tror jag inte att jag får in Lily på dagis före hon är ett, och då är ju som alla mammadagar slut.. skit!

Kommentarer
Malin:

Tältet finns på flera bra sidor på internet. Googla på lektält så hittar du massor.



Det är en trea vi flyttat till nu. En trappa upp bara och tvättstugan på samma våningsplan.

Gode skönt.

:)

2010-07-13 @ 07:34:49
URL: http://myreasonwhy.blogg.se/
Silje:

Malin jag fick visa leg för att förnya mitt lotto så det betyder att jag inte ser ut att va 18 år ens, det kändes bra måste jag säga :) :)

2010-07-16 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback