Tyg!

SKRIVET DEN: 2010-07-03 KLOCKAN: 17:25:24

Jag blev så inspirerad av min pappas fru härom dagen så jag beställde tyg härifrån för att sy en gardin till Lilys rum. Hon har en lampa som är rosa med vita moln, och jag lyckades hitta tyg i samma mönster. Fick dock veta såhär i efterhand att tyget är ett sådant tyg som har stretch.. Och det hade jag väl vetat om jag förstod tygernas koder.


Men ändå.. jag kan ju sy något annat.. kuddfodral eller dregellappar? Kanske en liten sommarklänning :)
Vi får se vad det blir.



Fick en söt liten mössa av tessan (pappas fru) som hon sytt till Lily. En vit med röda husvagnar och bilar på.
Jätte söt.
Hon har gjort likadana till mina småsyskon fast i blått.

Nu har jag fastnat i tradera träsket igen också.. lagt en massa bud och vunnit. Så närmaste veckorna får jag hem tyger, kläder till Lily, skor till lily, barbapappa lakan till hennes spjälsäng och spjälskydd i samma mönster.


I cant wait..

Jag älskar att shoppa för en billig peng.

Kommentarer
Kajsa:

Oj vad duktig du är! som kan sy kläder å allt.

Det kan då inte jag, gardiner på sin höjd =)



2010-07-04 @ 00:10:05
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback