Fullbordad förmiddag.

SKRIVET DEN: 2010-07-21 KLOCKAN: 13:43:51



Igår kväll fick vi besök av pappa med familj & mina yngsta bröders mormor från Stockholm.
Lily sov endast 30 min under hela dagen igår så ca 07:30 somnade hon.. till och med på mage, vilket aldrig hänt förut. Lily brukar hata att ligga på mage överhuvudtaget..

Nåväl.. Jag blev lycklig eftersom jag också var dötrött efter den lilla sömnen jag fick natten före.. Så min plan var att lägga mig före 21.. men klockan tickade och jag satt och väntade på att tvätten skulle bli klar så den fick hängas. Medan fastnade jag självklart i en film.. spelling love tror jag den hette.. inte var den särskilt bra men .. skulle ju givetvis se den..


Sedan blev jag hungrig och fick för mig att göra te och mackor. klockan blev sedan 23 innan jag la mig och gissa vem som vaknar? Jo Lily såklart.. ligger och sprattlar och är skit glad.. Försökte få henne att somna om men det var omöjligt. till kl 01:40 någon gång blev hon trött igen och någon gång efter det somnade vi båda.
Vi steg upp vid 09...Idag har jag hunnit duscha.. Lily blev skitsur över att hon inte fick stå i duschen med gåstolen medan.. Hon började gråta och tjura så fick bli en stressdusch. Sedan har vi busat och Lily har ätit gröt vid 12.. När hon sedan somnade så passade jag på att röja lite här hemma..




samt diska.. och det var INTE lite disk vill jag lova. Hur kan det bli så mycket på två dagar? och bestick.. jises.. Nej en diskmaskin skulle man ha! Nästa gång jag flyttar ska jag ha en diskmaskin!!



(hur ofta kokar ni nappflaskorna?)


Lily fick en jätte fin klänning igår av Tessan.. som hon sytt själv:



Och en klänning och två "huvudbonader" (ni får se dem senare) som var jätte fina av mina bröders mormor.



Nu har jag fått några presenter som jag beställt.. så när min mor slutar ska hon skjutsa mig så jag får hämta dem. Sen ska jag köpa till lite saker och slå in dem. Efter det hade jag tänkt besöka min pappa..
Och imorgon har jag en morbror som fyller 30 år :)



Kommentarer
Kajsa:

Jag är dålig på att koka flaskorna så det blir väl kanske 1-2 ggr i veckan fast då kör jag dom i diskmaskinen också. Det vet jag då inte om det är fel att göra men det gör jag iaf.

2010-07-21 @ 23:07:33
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/
Kajsa:

skönt att det inte bara jag som inte kokar dem varje dag. Undra vad som rekomenderas, alltså hur ofta man egentligen bör koka dom?? =)

2010-07-22 @ 23:08:49
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback