dagen har gått för fort idag!

SKRIVET DEN: 2010-06-11 KLOCKAN: 00:15:37
Ja det kan man lugnt säga.. förutom att min broder är här från sthlm så har jag haft MASSOR att göra. Nu är det bara duschen kvar! Min lillebror tar studenten imorgon så vi ska till skolan och kika klockan 13. Sedan åker Lily till sin mormor och ska sova över där en natt. Var så länge sedan hon sov borta att jag nästan har lite ångest. Jag ska nämligen ut för första gången på 1 och ett halv år.. och det känns aningen.. pirrigt. eller pirrigt och pirrigt. Känns lite jobbigt faktiskt. Är rätt så säker på att det kommer bli kul men 70% av tiden kommer jag nog tänka på min lilla fina söta älskling.


Spelar ingen roll vem som skulle vara barnvakt åt henne, man känner sig ändå lite orolig. Inte orolig så.. men att hon kanske kommer gråta och jag inte kan trösta henne.. Men hon kommer ju på lördag igen och då jäklar ska vi mysa hela dagen lång!


Jag måste sola imorgon. Jag är lika vit som bakgrunden jag skriver på.. och det är inget skämt. Inte för att jag kommer bli brun av en solning, men jag kan väl inte bli vitare? Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon heller? Jises.. aja.. bara vi har kul så blir allt bra!! :)


Nu ska jag ta en snabbdusch.. måste ju ändå duscha imorgon också.. sen blir det nog kanske, möjligtvis sängen!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback