Jag är så sur då jag inte får sova...

SKRIVET DEN: 2010-06-18 KLOCKAN: 13:30:49
Speciellt efter en natt som denna. Har själv sömnproblem, spelar ingen roll hur lite timmar jag sov natten innan, kan ändå inte somna natten efter. I natt somnade jag halv tre. Kl 04 vaknar Lily och skriker som en göök. Inte ens min väckarklocka tjuter som henne. Nåväl bara stiga upp och ge henne mat. kl 05 somnar hon om. Tröttast i världen är jag och ser fram emot att få sova åtminstonde till kl 09 då hon brukar vakna. Men nej imorse bestämde hon sig för att göra morgon 06:10.. ojojoj vad jag var trött.. steg upp.. gav henne mat igen.. lekte lite osv.

Vid 08 blev hon grinig och säkert trött också så vi la oss i soffan och somnade båda två. 08:40 vaknar Lily.. piggare än piggast. Jag ska fanimej sova mera tänkte jag. Vi förflyttade oss till sängen och somnade båda om vid 10 och sov en timma. Nu känns det lite bättre men jag känner mig fortfarande som en zombie. Nu vilar hon igen.. men gör jag detsamma så blir jag så trött att jag inte kommer orka med dagen. Nu hoppas jag att jag kommer sova innan 02 i natt!!!
Inga planer idag heller.. har som aldrig några planer numera? Kanske därför man aldrig blir trött på kvällarna? För att man bara går hemma och gör hushålls-sysslor hela dagarna. Ni vet.. diskar bort från middagen och kvällfikat dagen innan.. gör mer disk åt senare på dagen.. ger lily mat, nya blöjor, nya kläder, busar med henne.. viker tvätt.. tvättar.. stökar undan, bäddar sängen osv osv.. Idag har jag inte gjort nått av dem sakerna.. bara det med Lily då förstås! Har redigerat bilder från min lillebrors student.. 46 bilder totalt.. bjuder på en här:

Tror jag ska ta och framkalla lite bilder att sätta i Lilys album nu, dem förra blev ju i helt fel storlek. :S
Annars blir nog detta ännu en slapp dag.. iaf som det ser ut nu.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback