Lördag.. och regn igen.

SKRIVET DEN: 2010-06-19 KLOCKAN: 16:01:53
I natt fick jag sova dunderbra. somnade för 02 och Lily vaknade inte förens strax före kl 09! Fortsätt så gumman! Sedan somnade vi om vid 10 och sov lite mer än en timma.
Hann till och med duscha nu på förmiddagen. Sedan kom Sara, underbara sara och bebis i magen. Som förövrigt snart det är dags för att flytta ut ur sitt hotell magen och komma ut till vår värld. Är så spännande när ens vänner ska ha barn. Man funderar ju i samma banor som när man själv skulle ha sin bebis, hur hon/han kommer se ut, vem hon/han är lik, vilket kön det blir osv. Det är verkligen spännande. 


Sen man blir lite avundsjuk, man tänker: - oh dem ska ha barn, så mysigt, så kul.. jag vill också ha!
Fastän man redan har en liten, som man själv inte alls tycker är liten längre. Jag vill ha en till bebis, en pytte pytte. Men samtidigt är jag så nöjd.. jag har ju redan det finaste jag någonsin fått.. ska en till få plats i vårat liv? Ja då den dagen kommer så kommer man nog inte tänka samma sak. Men det är långt.. långt bort i framtiden. Och tills dess så ska jag och Lily njuta av vår egna tid tillsammans! Jag är kanske lite optimist. Men man kan ju inte vara annat :)
Ikväll blir det grillat och det ska bli sååå gott!
Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback