sååå trött..

SKRIVET DEN: 2010-06-22 KLOCKAN: 15:19:39
Hade en såndär "kunde inte sova natt" i natt.. Somnade vid halv fyra. . Lily vaknade också några ggr under natten. Vet inte vad det berodde på heller. Kan ha varit mardrömmar för hon tjöt som en galen åsna några sekunder och sen somna hon om också hände det igen efter 10min.. Efter 6 tjut så tog jag upp henne och vyssade lite osv och sen sovde hon faktiskt lite bättre. Där vid sju vaknade hon och ville ha mat sedan somna hon om och vaknade halv tio. Jag tog henne till min säng och då somnade vi båda en timma, sen blev det brottom till mammagruppen som vi skulle vara på halv tolv. 

Som tur var fick vi skjuts dit, vi var i Ulrikas stuga borta vid sågen. Var mycket trevligt och go mat & tårta som hon hade gjort.

När jag kom hem så såg jag att mina foton som jag framkallat hade kommit! :) Så har just kikat på dem. Men nu blev jag såååå trött. Lily sover ute på balkongen.. känns nästan som att jag också skulle kunna somna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback