Trött i båda ögonen.

SKRIVET DEN: 2010-06-03 KLOCKAN: 00:23:25
Blev en promenad med Sara runt halva Arvidsjaur sådär cirka 5km. Sen tog vi en fika på Greya. Satt sedan i solen och bara snackade i flera timmar så folk som gick förbi frågade, men sitter ni kvar än, satt inte ni där då jag gick till gymmet.. osv. :) haha.. har man mycket att snacka om så har man! 



Strax innan sex kom jag hem igen.. då var Lily hungrig så hon fick mat. Sen bara mös vi i soffan. Vid sju tiden kom Anderas och Anna förbi. Mycket trevligt.


Sedan såg jag Greys med Lily. det var också supermysigt för hon satt i mitt knä hela tiden. Inte ofta hon vill göra det precis. Sen har vi busat en del.. hon och jag. Kl 23:40 somnade hon för natten.. (hoppas jag) Man hör hur hon gnyr och rör sig ibland. har hunnit dit en gång och stoppat in tutten och styrkt henne på magen så hon somnade om. Tror det är tänder som spökar. Annars vet jag inte vad det är med min lilla snutta. Idag var hon jätte prickig i hela ansiktet. Kanske något hon inte tål.. men vad? äppelgröten?


Har suttit och redigerat lite bilder på en liten Vera i dopklänning.. Men nu är jag trött i båda ögonen så blir nog sängen alldeles strax.

Natti

Kommentarer
Kajsa:

Har Lily ätit något med tomat i ? I så fall kan det vara det prickarna kommer ifrån. /kajsa

2010-06-03 @ 10:43:10
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback