3kg kvar...

SKRIVET DEN: 2010-03-29 KLOCKAN: 20:53:06
Kan väl inte säga att jag ansträngt mig för att gå ner i vikt efter graviditeten... Men på nått sätt har jag ändå lyckats ganska bra. Trots en massa onyttigheter, dålig motion och stress..?
Jag gick ju trots allt upp från 52 till 76(?) kg.. 
Men man ser ju ändå inte ut som man gjorde innan om vi säger så, skinnet är ju lite "lösare" och man har ju inga magmuskler alls nästan. .

Nåja bara tre kg kvar tills man väger som man gjorde innan så jag är ändå nöjd.
Satt och funderade om jag skulle våga lägga upp före & efterbild.. iaf för mig egen skull så man kan kika tillbaka.. Men samtidigt vafan, trosor och bh är ju egentligen samma sak som att ha bikini på sig och det är ju inte farligt så lägger ut en liten bild.. haha.


Vecka 38


Nu

Men nu verkar det stå jäkligt stilla, har inte gått ner nå på 3 veckor. :S
Men å andra sidan har jag ju inte gjort nått för att gå ner heller.. undra vad som kan hända om man börjar röra på sig? haha..

Hoppas det går lika lätt nästa gång!;)

Kommentarer
Anonym:

Gick du upp 24 kg? ;P

2010-03-29 @ 21:14:31
Malin:

Jajemensan. :P Jag passade på att gotta mig när man ändå skulle bli fet :P Men jag kunde ändå ha min vanliga byxor till vecka 30..? Men 4 dagar efter förlossningen hade jag gått ner 15kg.

2010-03-30 @ 12:42:10
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Pippi:

Jag har gått upp mellan 10-15 kg när jag har varit gravid, gick ner det mesta strax efter barnet var fött. (Har fyra barn)



Kikade lite i din blogg, väldigt fina kort du visar!



ha en fortsatt fin onsdag!

2010-03-31 @ 15:21:27
URL: http://pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback