Aj!

SKRIVET DEN: 2010-03-28 KLOCKAN: 22:51:26
Har så fruktansvärt ont i magen.. vilken pina!
Nåväl.. just hemkommer från Sara. Det blev så att Lily var med hennes gudmor & hennes kille.
Allt hade gått bra. Har just gett Lilybus mat och nu ser hon lite trött ut. Jag däremot är inte trött alls.
Hemskt att man var tvungen ställa fram klockan.. jag gillar bättre när man ska ställa tillbaka den, då får man ju en timma på köpet.

Imorgon måste jag ringa en massa viktiga samtal igen, är gode less på sånt nu.
Försäkringskassan får ju aldrig tummen ur. Hur lång tid ska det ta egentligen?! Har ju gått 4månader snart och dem sa max 4 veckor.. jo tjena! Har som inga andra planer för denna vecka, förutom att det är påsk snart. Så på torsdag drar vi till min mor för att fira.. vad man nu firar. Snart är lily 4 månader och då får vi börja med smakportioner. Ska bli kul!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback