Blir man automatiskt trött för att det är söndag?

SKRIVET DEN: 2010-03-21 KLOCKAN: 18:35:34
...Ja det kan man ju undra för söndagar känns alltid som en slöar dag. Vaknade upp med huvudvärk & känner mig slö i hela kroppen. Tog en dusch, men kände mig inte piggare för den saken. Åt en knäckemacka med jordnötssmör och drack ett glas juice.. men nä. Trött ändå! Har diskat och städat lite. Har fått hjälp idag.. skönt!

Tur man har världens sötaste dotter som hjälper en igång på dagarna!



Igår såg jag film med Marre. Han skulle ladda hem upp, men hade laddat hem helt fel film. Så istället såg vi Greyman (otäck film) & My one and only, som är en såndär slö film som det inte händer alldeles för mycket i. Somnade sent i natt.. ja klockan hann väl bli halv sju på morgonen. Lily vaknade 8.. Men efter att jag bytt hennes blöja och gett henne mat somnade vi båda om igen.



Måste äta nått idag, någon som har förslag på mat? Är jämt sugen på nått gott kött.. hmm. Synd det tar sån tid att tilllaga, och jag har dessutom inget hemma. Får se, blir väl något enkelt som köttsoppa på burk..
Nu har Lillis somna i gungan.. hon är så underbar! Pratade just med min mamma, hon saknade Lily så mycket så vi ska åka till henne imorgon! :)



Blir lite mer bilder nu på bloggen, tycker det är så jädra kul att fota! Sen finns det ju inte så mycket annat att fota än Lily. Men i påsk lär det nog komma några fina snöbilder.
Bye


Kommentarer
Mamma:

ååh sknar dig lillgumman<3 Du är världens sötaste! kram Mormor

2010-03-21 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback