God kväll.

SKRIVET DEN: 2010-03-18 KLOCKAN: 01:22:43
Då har denna dag också "flyte" iväg. Blev gomaten från Afrodite till frukost/lunch/middag/kvällfika. Ja eftersom en black and white går på nästan 200kr så fick det räcka till alla fyra måltider.
Har suttit och sett Greys Anatomi, såg förresten att "izzie" ska sluta för gott.. suck! Tyckte ju om henne.. Men ska inte sluta se det bara för det. Hon har ju förövrigt inte varit med i så många avsnitt senaste året.




Efter det blev det sex rehab med dr drew, CSI och Criminal minds. . och ja någonstans där emellan så blev det en dusch för mig. Funderar på att fara och sola imorgon efter Lilyliten varit hos doktorn. Meeen. . då måste jag ju ha någon som kan va med henne medans.. hm. Får se hur jag gör. Kommer nog vara så död imorgon att jag inte orkar göra nått annat på hela dagen annat än att ta henne till farbror doktorn. Lustigt hur man tänker på morgonen då man måste kliva upp jätte tidigt "direkt jag kommer hem så ska jag sova", men det blir aldrig av.


wooooopsi

Ne om man skulle försöka bli trött.. tänk va händigt om man bara kunde trycka på en knapp också somna man.
Någon borde uppfinna det..

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback