God morgon?!

SKRIVET DEN: 2010-03-31 KLOCKAN: 15:25:48
Vaknade jätte sent idag, eller första gången kl 06:10, då Lily ville ha mat. Hon somnade kl 21 igår (tidigt) så därför vaknade hon så tidigt också.. vid 07 somnade vi om och kl 10:30 var hon hungrig igen. Bara stiga upp och göra en flaska ersättning och ge henne, byta blöja och sedan somnar vi om igen. Kl 13:20 börjar Lilt grina och vill säkerligen göra annat än att sova då hon legat i sängen i drygt 15h. Så vi stiger upp.. och ja. hon hade bajsat också, jippi!=) haha.. Är det bara jag som blir glad då ens bebisar har bajsat? Lily bajsar typ 1-2ggr i veckan och när hon väl gjort det så blir hon en mycket mycket gladare bebis. Jag klädde på henne och vi gick till soffan, där hon kräkte ner hennes nya kläder, så det var bara att byta.. igen!



Nu gungar hon i gungan och slumrar till lite lätt ibland.. snart ska hon käka igen, och det borde kanske jag också göra, men vad? Det är alltid mitt stora problem, vad tusan man ska stoppa i sig?!

Sedan blir det att ta hand om disken och KANSKE hinna ta en dusch, om Lily sover just då.


Imorgon drar vi till min mamma för att fira påsken. Vad ska ni göra i påsk?


prövat göra så att  kortet ska se gammalt ut..

Kommentarer
Marius:

Hej!



Måste bara säga att jag dagligen läser din blogg, du är så himla bra!

Sköt om er, puss!

2010-03-31 @ 18:48:55
URL: http://mariusvassbotn.blogg.se/
sofia:

Hur har du gjort så att bilden ser gammal ut?

ps?

2010-04-05 @ 10:43:13
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback