Idag..

SKRIVET DEN: 2010-03-16 KLOCKAN: 16:36:02

Idag blev vi först väckta av min far som skrek i postinkastet, jag reagerade lite väl sent så när jag var påväg upp från sängen så hade pappa redan gått ner till bilen. Jag kollade ut ur fönstret och han såg mig.

Han kom in igen och sa att han bara skulle höra om jag ville följa ut och äta, men där stog jag i min morgonrock, så det blev inget av det.. synd! Strax efter det vaknade Lily, gav henne mat. Sen knacka det på dörren igen och där stod en glad liten Marre med ruffsigt hår. PERFA! med besök.
Sen utnyttja jag honom lite så han fick hålla koll på Lily medan jag duschade. Medan jag var i duschen hörde jag att någon kom in, trodde det var mamma, men det var det inte så när jag gick ut med handduken så var det INger harr svensson, jennys mamma :D haha.

Nu vilar Lily.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback