Min älskade Lily.

SKRIVET DEN: 2010-03-01 KLOCKAN: 12:36:21
Jag är så glad att jag har dig, du betyder allt för mamma!
Innan du kom var mitt liv så obetydligt i jämförelse med nu..
Innan du kom var jag inte rädd för döden, för att göra tokiga saker, att leva för dagen..
Men nu Är jag så rädd att förlora dig, så rädd för att dö för att jag vill se dig bli stor, bli mamma, bli det du vill bli. Jag vill planera för att få ett så bra liv med dig som möjligt.
Jag behöver ingen annan kärlek än dig för du ger mig allt jag behöver.. jag får älska så mycket jag bara kan.
Du är mitt ALLT!



















Kommentarer
Mamma:

du har världens finaste dotter<3 tänker på er varenda dag... love och jag har världens finaste med<3<3<3

2010-03-02 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback