Morsning korsning!

SKRIVET DEN: 2010-03-30 KLOCKAN: 12:51:15
Nu har jag nästan städat klart. Hade egentligen tänkt STOR städa. Och vad som menas med det är:
  • Vika alla kläder i garderoberna & rensa
  • Dammtorka ALLT
  • Vika all tvätt
  • Gå ingenom och kasta saker
  • Gå igenom alla lådor och rensa
  • Dammsuga och skura
  • Diska
  • Tvätta
  • Bädda rent
  • Vattna blommorna



Men istället drog jag en lättstäd, tar resten imorgon.

Har:
Tvättat
Vikt alla tvätt
Dammtorkat allt förutom i toan.. (måste köpa klorin)
Dammsugat
vattnat blommorna


ogjort idag:
toan
skura
diska
bädda rent.

Resten gör jag imorgon.
Behövde en liten paus kände jag.. puh.
Var inte lite kläder jag var tvungen vika, säkert 7-8 maskiner.

Mamma har Lily idag, hon kom just efter 10 och hämtade henne. Skönt att vaa barnfri en stund.
Ska passa på att fara och sola idag, samt ta en lång jäkla dusch! Vad gör ni andra idag?

Kommentarer
Britta:

Här städas lite... Sen blir det att preppa goo middan... Njut av din lediga dag. kram

2010-03-30 @ 13:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback