Sol men inte för oss...

SKRIVET DEN: 2010-03-06 KLOCKAN: 21:45:49
Dagens Lily:



Hej! Vaknade av att solens strålar mötte mina ögon kl 07 imorse. Klev upp, drog för persinerna, gav Lily mat och efter nån timma somna vi om och vaknade igen 11:20. Det behövdes efter den lilla sömn man fick igår.




Blev ingen utgång idag för att Lily är så förkyld men däremot åkte vi en sväng till moskoträsk och blev bjudna på gomat! Annars har dagen varit rätt lugn. Lily är himla grinig fast man ka ju inte klandra henne då hon är sjuk. Man får lov att vara grinig då. Jag tror att jag är lite bortskämd med Lily för i vanliga fall skrattar hon för det mesta och gråter bara om hon är hungrig. Och ibland kan hon sova 8-9 h isträck. Så dagar som idag och igår är inga dagar som ofta förekommer hemma hos oss. Man får helt enkelt vara glad att man inte har så varje dag! Jag är glad över att jag har så fin dotter!! <3


Ser sig själv i spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback