Strålande sol -´,.( ).,´-

SKRIVET DEN: 2010-03-04 KLOCKAN: 21:48:52
Dagens babyfit:

Före hon kräktes & efter... :)


Idag vaknade vi sent.. kl 13:30 för att vara mer exakt. Inte så konstigt kanske då vi somnade efter 4.. vaknade första gången 8 för att Lilybus var hungrig.. sen somna vi om vid 10:30 och sov till halv två.


håller på att klä oss

Direkt vi vakna fick Lily mat och rena kläder. som hon sekunden efter spydde ner.. Jag sminkade mig och gjorde mig klar för en promenad eftersom det var så vacker väder ute. Tanken va att gå till varuhuset men det blev inte. istället gick vi runt och kikade i affärer. Träffade Lilys morfar på lundgrens måleri. Sedan gick vi till Annika & Helmer.. kom nyss hem därifrån. Kom just på att jag inte ätit något idag.. blir så då man sover för länge.

tuffingarna
Imorgon ska vi som sagt upp tidigt.. piii.. vill inte ställa väckaren då man vet att det inte blir många timmars sömn.


Lily i Helmers sackosäck.


Helmer vilar på kudden

Ne om man kanske skulle ha tagit sig en dusch.. var inte igår om man säger så! ;)
Känner mig ändå lite trött, trots att jag sov så länge idag.. kanske borde se om jag har nått att äta först.. En billys får det nog bli.. snabbt och enkelt.!

Puss o kram!

Kommentarer
Nicole:

Hejsan!

Vad roligt att du hittade till min blogg. Carro berättade att hon kände dig ja. Trevligt :)

Ja det var skönt med lite ledig tid, även idag fick jag också ledigt så jag hann dammsuga och dona här hemma.

Hoppas du haft en bra dag i den underbara solen :D



Kram

2010-03-06 @ 15:57:59
URL: http://livinginthepresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback