....

SKRIVET DEN: 2010-05-09 KLOCKAN: 15:36:25
Jag har sådana sömnproblem, ligger och tänker på saker som gör mig upprörd, frustrerad och arg. Vet inte hur jag ska låta bli att tänka på det heller. Ibland känns allt så svårt, meningslöst och svart. Inte Lily då.. hon är mitt ljus. Men minsta lilla tanke på att förlora henne gör att jag får världens klump i magen och inte kan sova alls. Förstår inte att lagar och annat inte ändrats i Sverige ännu. Varför ska jag alltid hitta lösningar, anpassa mig och vara till lags för att någon som inte kan ta ansvar ska få som han vill då han vill., och kunna skita i allt annars. Urs det gör mig spyfärdig.

Hör jag hans röst börjar jag rysa och må dåligt, inte för att jag är sårad, nej att han lämnade mig var nog det bästa som kunde hända. Då man är mitt i något så ser man inte själv hur dåligt det är. Men när man får distans och tänker på allt som hänt, allt han gjorde, sa, hur han betedde sig.. ja då undrar man, hur fasiken kunde man utsätta sig själv för sådant?!


well.. man kan alltid vara efterklok. Tur att det kom nått gott ur all den skiten. Men hur länge ska det plåga en? Hela livet?

Kommentarer
Kajsa:

Antar att det är ett ex du skriver om, tycker att du ska försöka bestämma en dag att från och med då så ska denna person inte få påverka dig och din sömn mer. Jag har själv haft ett ex som jag varit fruktansvärd arg på och känt en massa agg mot.

Det tog massa onödig energi från mig tills den dagen jag bestämde att han var inte ens värd att tänka på.

Min dyrbara tid skulle inte ödslas på att grunna på han något mer, och sen dess har jag mått bättre.

Du ska se att fortare än du tror kommer du ha slutat tänka på allt detta. Kram

2010-05-09 @ 23:30:43
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/
Jelly:

Jo, det är sant att man oftast inte vet hur det är förrän man är därifrån. Skönt att du fått den insikten, då kanske det är lättare att tackla allt annat. Men det måste vara så svårt att ha barn med någon man inte bor ihop med längre! Jag skulle få panik ibland :)

2010-05-10 @ 06:37:48
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Malin - Mamma till Lily:

Jo men det är lite svårt att sluta tänka på någon som hela tiden försöker förstöra för en.. och samtidigt har all rätt att få träffa sin dotter. Man önskar ju själv att man bara fick glömma personen.. men det går ju tyvärr inte.. =(

2010-05-10 @ 16:59:59
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback