Hos mor.

SKRIVET DEN: 2010-05-02 KLOCKAN: 00:22:45
Är fortfarande hemma hos min mamma. Har varit en lugn och skön helg. Igår var vi och såg på majbrasan i Fjällbonäs, drack kaffe och åt tårta! På kvällen grillade vi korv och bara var. Lily vaknade och var pigg vid halv ett på natten och var vaken  tills strax efter 02. Sen somna vi båda gott och sov ändå till 11:30 idag. Duktig hon är min lilla tös :) Idag har vi käkat grillat till middag och räkmackor till kvällsfika. Så nu är man proppmätt. Har också badat Lily och efter badet blev hon så trött så hon slockna redan vid 22. Vilket innebär en tidig morgon imorgon...
Har kräksnöat hela dagen idag så har inte varit ute nått typ. Lily sov en timma i vagnen, men vi hade vagnen i uterummet.
Har som inget roligt att berätta.. Har nya photoshop på datorn nu, men inga bilder att redigera.. :S Någon som är frivillig att ställa upp som "motiv" så jag har en massa bilder att hålla på med?! :)
Jonna på hennes dop.

Kommentarer
Marius:

Jag har massor med bilder du får redigera om du vill ;)

2010-05-02 @ 13:14:03
URL: http://mariusvassbotn.blogg.se/
Simone:

TACK FÖR KOMMENTAREN! :)

Uppskattas jättemkt! :)

KRAM

2010-05-02 @ 16:35:02
URL: http://simonebloggar.net
Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

Du kan få pilla med vaaad du vill härifrån hehehe :) Jag har med photoshop, men är sååå kass på det... alltså RIKTIGT kass! haha :)

2010-05-03 @ 14:37:13
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Tjock-Sara:

Du får gärna ta lite bilder på magen nån dag om du har lust! :) Försöker ta lite bilder sj, men armarna räcker inte riktigt till...

2010-05-03 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback