klockan är halv två..

SKRIVET DEN: 2010-05-27 KLOCKAN: 01:36:45
.. på natten och jag kan inte sova.. :S Typiskt mig!
Och allt som är någorlunda att se på tv:n är slut.. nu är det bara skit på alla kanaler.
Har fått för mig att jag ska ha ett barbord och barstolar i mitt tv:rum.. Men det lär jag ju aldrig hitta inom ett rimligt avstånd till ett rimligt pris.. suck! Ska dessutom ha mammaträff nästa vecka.. Vi är sju mammor och jag har fyra stolar och ett litet bord.. hur ska det gå? I värsta fall får vi väl fika på golvet .. ?


Lily sover inte så bra numera.. hon vrider och vänder på sig hela tiden, svettas som en .. ja svettig sak och gnyr då och då. :S Undra om det är så att det är tänderna som spökar. Än har jag då inte skymtat några.
Idag satt Lily helt själv på golvet utan stöd i 2-3 minuter.. framsteg, framsteg!


Mamma var hit idag, hon hade med sig mjukkakor och lasagne :) Sedan for vi på dollars och jag köpte mig två nya ramar.. skulle behöva ännu fler. Tycker det är så kul med kort! Speciellt nu när man har något sött att hänga i alla ramar :) Förut var det mina gamla katter som fick hänga på väggen.. men nu, Nu är det Lily såklart !

Ne om man skulle försöka att sova igen då så man inte är knäckt imorgon!
Natti
(varför kan man inte göra mellanrum mellan meningarna längre???)

Kommentarer
Kajsa:

Haha ja Mio hoppar som bara den. Men det tar en stund innan han kommer på hur han ska göra.

Sen blir han småarg när vi tar ur han från gungan. Han har så otroligt mycket energi, förstår inte vart den kommer ifrån då han knappt sover nå. Skulle gärna ha följt på badet imorgon men det är stängt nu fram till att dom öppnar utebadet också. Kram

2010-05-27 @ 15:53:21
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback