Redigerar..

SKRIVET DEN: 2010-05-05 KLOCKAN: 16:53:08
Sitter och redigerar bilder för fullt..
Just nu håller jag på med lite bilder från igår som jag tog på Sara & hennes mage. Vågar inte lägga upp nån bild här på bloggen eftersom jag inte vet vad hon skulle tycka om det. Därför så gjorde jag såhär med en bild bara för att ha på bloggen.. Dem riktiga är mycket finare. Dock fotade vi så sent så ljuset blev inte riktigt som jag ville ha det. Men vi får göra om det igen när magen blivit lite större. Ta fina sommar-bebis-mag bilder =)

Sara har en riktigt fin och rund bebismage. Bebisen är beräknad i slutet av juli. Mys!<3

Kommentarer
Therese:

ååhhh så fint!

2010-05-05 @ 17:47:11
URL: http://teabella.blogg.se/
Kajsa:

vad duktig du är, tycker att bilden var fin sådär också!



Ja superuffa jackor. Såg att Ulrikas dotter hade en sådan på mammaträffen. Skitsött. Man kan säkert hitta sånna på tradera också om jag inte hittar i stan åt dom =)



Nämen vad gullig du är skulle du seriöst vilja hjälpa mig med det? Jag skulle bli så himla glad att få bloggen lite upp piffad med kort på barnen.



Jo men jag tycker du är Extra stark. Du är 24 timmar om dygnet själv med Lilly, det är tufft.

Man älskar sina barn så mycket att man finner extra styrka i kärleken till barnen.

2010-05-05 @ 22:33:08
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback