Sliten..

SKRIVET DEN: 2010-05-28 KLOCKAN: 15:54:59
Känner mig sliten från knopp till tå. Snorar, klias i ögonen som bara den, tantröd bestämde sig för att besöka mig imorse och har därför mensvärk som bara den. :S Dumt att det skulle hända just nu, när det är helg. Nog för att alla dagar egentligen är likadana för mig just nu, men helg känns ändå bättre på nått vis. Kanske för att dem flesta andra är lediga då?!

Har inga planer för i helgen. Tanken var i början av veckan att gå ut.. men njää. Känner mig inte redo än. Dessutom vill jag känna mig fin när jag ska gå ut. Inte blek och dålig som nu.  Men i sommar kanske :)
Lily har just somnat i sin spjälsäng! Vad händer för er andra i helgen?

Kommentarer
Kajsa:

Vi ska grilla om det är fint väder sen blir det nog att vara ute mycket om vädret tillåter det! =)

2010-05-28 @ 20:59:49
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback