Städ dag!

SKRIVET DEN: 2010-05-21 KLOCKAN: 15:45:43
Vaknade vid nio snåret imorse. Fann ett äckligt kryp i badrummet.. för smutsigt eller för att balkongen varit öppen, var det första jag funderade över. Säkert båda delarna. Blir så fort dammigt på toaletten då man har torktummlare.. Nåväl fick lite ångest när jag dödade det äckliga krypet som låg och sprattlade med svansen på golvet.. Men vill ju inte att den ska hamna i Lilys klädlåda precis. sorry krypet så mycket prioriterar jag dig före kläder.

Välling på morgonen för Lily.. sedan gröt klockan 12. Efter det så tog vi på oss kläder och gick ut. Mötte sara (och bebisen i magen) och gick en prommis på kanske 50min. Sedan åt vi lunch tillsammans på Greya knut. Blev en tonfiskmacka för mig.. riktigt god! Sen hem igen strax efter kl 15. In och packa blöjor och mera välling till Lily. Sen kom Jenny, Lilys gudmor.. och hennes lillasyster Elina och hämtade Lily. Så nu sitter jag här helt helt själv. HJÄLP! Men.. ska passa på att städa medans man har någon som vill låna Lily. SÅ NU blir det stor städning.. eller så hamnar man här framför datorn.. nejnejnej. ska städa.. så vi hörs efter det svettiga jobbet. har ett ton saker att göra !

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback