10 månader.

SKRIVET DEN: 2010-10-09 KLOCKAN: 00:16:33

Idag ( imorgon den 9:onde) Blir min lilla gumma 10 månader. Nu har hon vistas en månad längre utanför magen än inuti. Mitt kära lilla hjärta, du betyder allt för mig och jag ser fram emot många många år med dig. 
Kan inte fatta att det snart gått ett helt år. Skulle gärna spola tillbaka tiden och återuppleva dessa 10 månader om och om igen med dig.


Ikväll somnade du tidigt, redan klockan 20.. det händer inte ofta. Men du sov aldrig middag idag så det kanske var därför. Dagen har vi spenderat hemma på förmiddagen, sedan var vi ut med vagnen och handlade. Sedan somnade du så skönt.. jag gick omkring med dig sovandes på det vita lammskinnet som vi fått låna av din morbror Anton. Vi stannade till på din mormors jobb och hälsade på, men du sov.. Du vaknade kring 14:00 och mös lite med mormor innan vi gick vidare till din tremening Helmer och hans mamma Annika. Där var också mammas kusiner från Norge. Ni lekte och tjoade på ändå fram tills klockan var 18:30 då vi gick hemåt.

Imorgon har vi inga särskilda planer, vi får se vad vi hittar på helt enkelt. Din mamma skulle behöva ta en dusch, vi får se om du är lika pigg på det.
Nu ska mamma lägga sig ner bredvid dig i vår säng.  Älskar dig mitt lilla busfrö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback