Då var det söndag.

SKRIVET DEN: 2010-10-10 KLOCKAN: 12:42:00
Söndagar är tråkiga.. alltid, det hörs också på namnet tycker jag ; Söndag .. låter ju deppigt.
Nåväl blev att stiga upp strax efter sju idag med snuttan. Nu sover hon dock lunch. Har inga planer för dagen, kanske går vi och hälsar på mormor på jobbet på en timma, ja om Lily vaknat då vill säga.

Vet som inte vad jag ska blogga om längre. Känner mig inte längre bekväm att skriva om mina känslor, tankar och vad som pågår i våra liv.. Vardagsvammel är det enda som hamnar här, och det är ju inte roligt alls att läsa om. Nej.. detta håller på att bli en sån där stel blogg utan känslor. Det var inte riktigt det som var tänkt från början. Då var ju bloggen ett ställe där jag verkligen kunde skriva av mig och bolla känslor med andra. Så känns det inte just nu.



Vad tycker ni är intressant att läsa om i en blogg?

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

jag gillar att läsa om vad du och lily gör, behöver inte alltid vara något vidare djup i det. Och så är jag ju fotonörd så jag gillar dina bilder! :)

2010-10-10 @ 16:35:53
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Pia B:

Jag tycker du har en fin blogg med mycket tankar och bilder. man får fånga de där guldkornen i vardagen.



KRAM

2010-10-10 @ 20:02:12
URL: http://minaminnen.wordpress.com/
Anna:

Håller med dom andra två. Gillar din blogg.. Och det kan vara skönt att släppa ut lite känslor ibland! Om du vill prata så hör av dig .. Finns här för dig!



Krama om!

2010-10-12 @ 08:46:35
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback