Mammaträff

SKRIVET DEN: 2010-10-21 KLOCKAN: 15:41:13
Kom hem för lite mer än en timma sen från vår mammaträff! :)
Vi har ändå sysselsatt oss ganska bra i veckan! Tre "barnträffar" på samma vecka är ju inte så illa pinkat.
Men eftermiddag vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag känner att jag mår allra bäst när jag har fullt upp och mycket att göra. Helst träffa goa glada vänner! Igår var två av dem hit. Sara och Ida.. vi åt middag tillsammans och lekte en del med en grinig liten Lily som vägrade somna förens klockan var 22:15..



Imorse duschade vi tillsammans igen. Det går riktigt bra. Hon sitter på halkmattan på golvet medan jag schamponerar och tvålar in mig. Sen är det hennes tur.. Nackdelen är att jag fryser så mycket medans man ska duscha av henne.. Men jag hittar ingen annan lösning då hon ändå kryper in i duschen då jag står där.

Nu är det bara drygt två månader kvar innan Lillan ska börja på dagis! =( Känner att jag har stor seperationsångest över detta då jag aldrig är utan henne. Min lilla stumpa.. tiden går för fort!





Kommentarer
Becca & baby:

Har du inte funderat på dagmamma? Jag tror att det är bättre för barnen, det blir mer närhet och personligt för barnen :) Dock verkar det vara svårt att hitta bra dagmammor :(

2010-11-04 @ 19:46:50
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback