Välkommen in i kaoset.

SKRIVET DEN: 2010-10-18 KLOCKAN: 19:32:00
Fick ett il igår och bestämde mig för att byta rum med Lily. Och när jag bestämmer mig för något så ska det ske NU! Hade jag haft tapeter och ett nytt golv hade jag tapetserat om och lagt nytt golv också.. haha!
Mitt gamla sovrum, Lilys nya lekrum. Ser jätte stökigt ut på bilden som ni ser.. Hann som bara lägga allt på plats så skulle ju självklart snuttan leka ;) Men ett lekrum är ju ett lekrum av en anledning. Skönt slippa att ha allt i tvrummet!



Det är denna vägg jag vill tapetsera om, någon snygg fondtapet :) Vi får se när det blir.. efter jul någon gång kanske! Inga gardiner har kommit upp heller.. har inte hittat några passande ännu.


Kommer köpa mer förvaringsbyråer i framtiden, så man slipper ha alla saker på golvet.

Alla träfärgade möbler ska målas vita.. Men när? haha.. det är frågan. Då orken kryper sig på..


Blir nog en till sånhär hylla (så småning om), men med sex "fack" istället för fyra.


Ja.. det blir nog bra så småningom! Mer plats iaf.. Haha ni ska se mitt nya sovrum.. det enda jag rymms där inne är sängen :)



Kommentarer
Silje:

det blev ju jätte bra Malin :) när det är dags att måla möblerna så kan jag hjälpa till :)

2010-10-18 @ 21:02:40
Jelly:

Jättefint! Jag gillar att det är ljust! jag vill också ha vitare tapeter i Naomis sovrum. Det är nå fula 90-talstapeter som finns nu...inte fint alls. Är det vitt kan man ju göra så mycket mer!

2010-10-19 @ 20:46:28
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
sarah:

Haha, jag känner igen mig i det där att allt ska ske på stuts! :) Fint blev det iaf, Lily är säkert jätteglad som fått ett så fint lekrum :)

2010-10-19 @ 21:41:41
URL: http://sarahholmqwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback