BRA DAG!

SKRIVET DEN: 2010-09-02 KLOCKAN: 21:39:34
Dagen idag har varit ganska bra för både mig och Lily. Hela eftermiddagen har hon varit på bättre humör! Nu efter kl 18 har hon varit lite tjurigare och skrikit en del, men inte alls mycket i jämnförelse till dagarna innan.

nu sitter hon HÖR OCH HÄPNA på golvet utan att skrika - jippikaajeee

Hon har till och med tagit sig framåt på rumpan - nästan två hela meter.

Annika och Helmer har varit här och hälsat på. Helmers mamma Annika har en liten bebis i magen, och hon är ganska stor för att vara i den veckan hon är (var det 22?) så jag FÖRSTÅR verkligen hur jobbigt det måste vara för henne att konka på en 16 snart 17månaders bebis hela tiden..  Helmer var ensamen här en liten stund så jag fick prova på att ha två barn.. det var inte det lättaste haha! Jag tror jag kommer vänta ett tag innan jag skaffar en till.. minst 5år iaf..

Men Helmer är så söt. Han pratar ju så mycket - längtar tills Lily också gör det :)


Tack för alla fina kommentarer och ord!

Ska nog skita i städningen ikväll också och göra en tidig kväll i kväll med.. om Lily vill sova snart.
Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback