En fullspäckad dag!

SKRIVET DEN: 2010-09-12 KLOCKAN: 23:42:02
Har inte hunnit med så mycket dator idag.. haft en massa annat för mig. Och trevligt har det varit!
Imorgon ska vi till vårdcentralen en sväng på morgonskvisten.. Sen får vi se vad dagen bjuder på!




Har just tagit en lång-låååång dusch! - som vanligt tog det över en timma att söva Lily. Just när man tror att hon somnat så börjar hon busa.. suck! Hon har dessutom klöst mig i hela ansiktet. Gjorde jäkligt ont att tvätta sig i ansiktet då man har en massa sår där. Försökte klippa hennes naglar , men haha.. ja det går ju som det går. 2 naglar tar nästan 10min.. sen får man ta resten någon annan dag. Det är INTE lätt de där..




Nej nu ska jag släcka lampan och försöka slumra in! Ska som sagt upp tidigt imorgon.. 
HOPPAS HOPPAS att mina böcker kommer imorgon, för det är så svårt att somna utan att läsa..

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback