God natt!!!!

SKRIVET DEN: 2010-09-14 KLOCKAN: 00:14:53
Denna dag har också varit händelserik! Först upp på vårdcentralen, sen lunch på greya med Sofi och Otto. Sedan promenad med Sara och Joar. Efter det ett möte som tog två timmar. Sen kom Jenny med pizza till middag. Och sist men inte minst så har jag varit och hälsat på Stina som fyller år idag :) GRATTIS!

Har föresten också insett varför jag TROR att Lily skriker så mycket (förutom att hon är i den perioden)
Det är fem tänder som håller på att bryta fram i övre käken.. och alla samtidigt.:S Stackars stumpan!
Har just redigerat lite bilder som jag nu ska bränna ut på skivor till några i mammagruppen. Sedan - sova!!!


VERA!

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

sv: tack! :)

2010-09-14 @ 10:38:10
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Fotograf Viktoria Wigenstam:

Ja...jag vet inte vad jag gjorde för att de skulle bli så klara, har färginställningar på adobeRGB, kör på M på kameran, lågt ISO och objektiv 50mm f/1.8.

Hade även perfekt ljus i samarbete med reflexskärm vilket kan ha gjort en hel del men annars vet jag inte vad jag gjorde :) haha

2010-09-14 @ 16:16:14
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Sara:

Var verkligen jätteroligt att vi hann träffas idag. Trivs så bra och känner att jag bara kan vara mig själv och slappna av när jag är med dig! :) Hoppas du förstår hur viktig och underbar du är! Kramar

2010-09-15 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback