Läsdax!

SKRIVET DEN: 2010-09-15 KLOCKAN: 23:36:02
Då sover Lily.. tredje nattningen GILT! - efter en alvedon igen.
Urs vill inte att alvedon ska bli en vana för att kunna somna. Men samtidigt förstår jag om hon har ont då det är så många tänder som kommer på samma gång. Egentligen ska man väl vara glad för det, för då kanske det bara blir några få jobbiga perioder med tänderna. Menar, kommer dem en och en och det ska vara jäkligt.. varför inte ta den hårda smällen på en gång!?

Nåväl.. Ikväll har jag haft besök av Stina.. Vi kikade på idol.. eller kikade och kikade, det är ju mest pinsamt så oftast vill man bara borra ner huvudet i en kudde för att man skäms åt andras vägnar. 
Förstår inte hur vissa tänker - man måste ju tycka att man är bäst för att söka, tycker jag. För vad ger det att söka till ett program där dem vill hitta den absolut bästa om man själv tycker att man är sådär?


Imorgon kanske man skulle ha gjort lite ärenden, som att lämna in dagisplats ansökan och rösta inför valet. Jag är fortfarande i valet och kvalet på hur jag ska rösta. Men det lutar mot dem röda..  Jag är som sagt inte rik och då känns det som att det inte är någon ide att rösta på moderaterna för vad dem gör är ju att göra dem rika rikare och dem fattiga fattigare. 

Nu - läsa.. sen sova!
Dessa tutti-frutti kulor kan jag starkt rekommendera er. Används i dammsugaren och det luktar UNDERBART när man dammsugit.

Kommentarer
Henny:

Jag brukar dammsuga upp en halv burk vaniljsocker när dammsugarpåsen är ny och vips så luktar det vanilj varje gång jag dammsuger! =)

2010-09-16 @ 09:36:09
URL: http://frokenhenny.blogg.se/
Pia B:

ÅÅ vart har du köppt dina tuti frutti????



Gose tjejjen, det kan inte vara lätt med massa bissingar !!!



KRAAAM och hoppas min länk funkar bättre nu ;)

2010-09-16 @ 18:53:26
URL: http://minaminnen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback