Seg...

SKRIVET DEN: 2010-09-26 KLOCKAN: 11:46:26

Igår var en riktig stressig idag, varför vet jag eg inte men fullt upp hade jag från det att jag vaknade tills att jag gick och la mig vid två i natt. Sista två timmarna låg jag och läste pojken som kallades det.. Fy vilken hemsk bok.. Man vill ju bara åka in i berättelsen och ha ihjäl morsan. Tänk att det finns så jäkligt folk här i vår värld.. Det har man svårt att tro.

Igår gick vi en promenad på fem km.. sen hade vi fullt upp här hemma med att vika tvätt och andra hushålls sysslor. Sedan for vi en sväng till Annika och hälsade på. Där var också min kusin Johanna, Annikas lillasyster & lilla Helmer såklart.

Efter det var det bara iväg och stress handla och sedan hem och börja laga mat. 
Idag har jag diskat all disk sen igår och dammsugit lite.. Roliga vardagssysslor va? Lily hon kryper omkring och leker mellan varven av skrik. Hon har en enooooorm volym på sin röst. Operasångare nästa?
Dessutom är hon förkyld efter att vi varit på badhuset... men man hade ju inte förväntat sig annat.


Läskiga svampar jag fann i gräset igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback