Tisdag.

SKRIVET DEN: 2010-09-21 KLOCKAN: 14:40:07
Hej och hå.
Hur står det till med er läsare en dag som denna?
Här är det hyffsat!!!
Har kommit hem från mammaträffen för en stund sedan. Vi var inte som vanligt vår "lagom" stora grupp och hemma hos någon, nej denna gång var vi två grupper tillsammans på församlingshemmet. Det var väl trevligt att å träffa lite nya mammor och barn, men det kändes kanske som att det blev lite väl många. . jag vet inte.. hur som haver så gick det då bra.

Nu tar Lily sin sovstund. Hon har börjat att sova en gång per dag och då sover hon oftast en timma. Så det är ju bra. istället för två ggr och 20min varje gång. Hon blir dessutom mycket tröttare tidigare på kvällen vilket också är positivt. Nu slipper jag vara vaken till 01 på nätterna!!!:) Igår somnade hon så tidigt som kl 20:00, dock vakna hon en halvtimma efter som somnade om igen efter 25min. Sen sov hon till 03:40 då hon bestämt skulle göra morgon. Jag var inte riktigt lika pigg på det. Jag hade ju fastnat i en bok och läst från kl 22 till 02.. så där blev det ju inte mycket sömn. Nåja- bara kliva upp och ge henne mat. sedan busa vi lite och gick sedan tillbaka till sängen vid fem och efter ett tag somna hon om och sov till 09:25. SKÖÖÖNT!

Jag har annars inget nytt på hjärtat. Som sagt är kameran trasig så inga nya bilder heller :(
Jag vill ha en 50d.. Så när jag börjar jobba ska jag börja spara till en sådan!
Lämnade in dagis ansökan igår. Så nu är det äntligen gjort. Då är det bara att vänta och se om hon får någon plats där jag vill ha henne.



Lily och hennes yngsta morbröder. (tror bilden är tagen i början av augusti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback