YES!

SKRIVET DEN: 2010-09-02 KLOCKAN: 12:21:05
Fick Lily att sova sin förmiddagslur före kl 12!!! Återstår att se hur länge hon kommer sova. Dock vaknade hon kl 06 imorse så jag HOPPAS på att hon sover en timma. Jag har redan hunnit duscha, tänka sig vad snabb man blir på sånt där när man har barn. Förut kunde jag stå nästan en timma i duschen - bara för att det skulle vara så kallt att kliva ur. Nu tar det inte mer än 10min med påklädning och hårborstning.

Idag har jag hunnit mycket - även fast Lily varit en gnällspik. Hunnit diska berget, vika tvätt, plocka bort allt som låg på golvet . Okej det kanske inte var så jätte mycket men mer än vad jag brukar hinna innan klockan slagit tolv.

Just nu håller jag på att föra över lite foton från kameran till datorn, skulle ha behövt göra samma med mob för den har varit full sen vi var i norge.. :S 

I eftermiddag ska vi till BVC så att farbror doktorn får kolla Lilys mage då hon jämt är förstoppad.
Såhär kan det se ut när Lily masar omkring. Hon tar sig bara bakåt än så länge. Oftast sjukter hon ifrån med händerna då hon sitter på rumpan och efter några "knuffningar" så hamnar hon på mage...

Kommentarer
Pia B:

Ja livet som ensam småbarnsföälder måste vara SVÅRT! Duktiga du som kämpar på så bra.



KRAM!!!!!!

2010-09-02 @ 15:54:40
URL: http://www.minaminnen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback