Ledig

SKRIVET DEN: 2011-08-18 KLOCKAN: 11:13:22

Så här såg Lily ut en morgon då hon hade brottom till dagis.
Hon älsar dessa stövlar, ska hela tiden ta på dem och gå runt med dem i lägenheten.


Idag är man ledig. Ganska skönt att slippa kliva ut i regnet för att cykla till dagis och jobb.
Dessutom har jag för första gången på flera månader sovit mer än 8 timmar.. ja nästan nio!!:)
Somnade vid 21 igår när jag sövde lily.. och vaknade vid 04 imorse av att lily skrek, och först då fattade jag att jag hade somnat... Sen sov vi en stund till innan vi klev upp.

Har inga planer för dagen.. ska nog mest vara inne då det är så tråkigt väder ute.. 



Kommentarer
Kajsa:

Det är roligt att höra att det är skillnad. Hoppas att allt är bra med er! Saknar ditt bloggande =)

2011-09-13 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback