Höst och snö?

SKRIVET DEN: 2011-09-24 KLOCKAN: 21:59:39
Ja som rubriken lyder så hade vi faktiskt vår första snö igår morse. Inte för att det var helt vitt på marken då jag tittade ut, ne snarare på träden, för så fort det lagt sig på marken så smälte det bort.
Men inte tror jag att det är långt kvar innan vår mark är vit.

Förövrigt så har mitt schema sett lite annorlunda ut denna vecka..
Har fått jobba mycket mer än det var tänkt, och det är ju jätte bra! Känner mig inte ens less! :P

Annars händer inte mycket alls i livet. Jobb och Lily är väl ungefär det jag orkar med just nu. Lite tv tittande på kvällarna efter kl 21:30 då Lily sover.. fram tills ungefär 22:30 för då börjar ögonen falla ner oavsett om jag vill eller inte. Egentid? ja den får jag på min rast på jobbet så det är ju jäkligt skönt när man inte är van någon egentid överhuvudtaget! :) 

Men nu är jag gärna ledig en dag eller två så jag får mysa med min lilla tjej. Hon sov nämligen hos mamma två nätter i veckan då jag jobbade från 07-21 två dagar på raken och började sedan 07 dagen efter också.. Så ingen ide att jag ska väcka upp henne för att cykla hem och sova och sedan väcka henne jätte tidigt morgonen därpå..

Nu har jag jobbat flera helger på raken och har två helger till framför mig. Men helgerna ger ju pengar så jag jobbar gärna MYCKET helger. För, för mig så är helgdagar och veckodagar precis som vilka andra dagar som helst. Bara det att det är svårare med barnvakt på helgerna.

Ne gud vad jag babblar mycket. Nåväl. Önskar att jag hade mer tid till vänner och nära å kära som jag vet kanske skulle behöva lite mer omtanke just nu som jag inte alls har gett. :S Även om jag VERKLIGEN önskar att jag skulle ha gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback