Mår illa...

SKRIVET DEN: 2006-05-15 KLOCKAN: 23:56:47
Ja dagen började väl ganska bra, men slutade i kaos, orkar nästan inte förklara, för jag vet ju ingenting.
Det enda jag vet är att jag är hyper less på mitt liv, (tro inte att jag tänker ta bort mig eller nått nu, för jag ska leva hela mitt liv, man har ju endå bara ett) Men jag är väldigt väldigt väldigt less på min situation.
Jag önskar att jag aldrig behövde älska någon.. eller det önskar jag inte, men kanske att inte någon älskade mig, inte för att jag vet om någon gör det.. men om vi aldrig blev kära så skulle det inte finnas några problem på jorden.

Men utan kärlek kan man inte heller leva.

Men skit samma orkar inte ta upp alla problem.. eller jo det ids jag fanemej visst. kan ta upp ödlans problem.. han kommer bli en ugnspankaka om han inte slutar rymma..
Kenneth har tänkt ge bort den, men det vill jag ju inte, han har ju slitigt så hårt för att bygga detta terrarie till ödlan.. sen så vill jag inte att julle ska ha den, han kommer väl att grilla den ;P haha..
ne jag skämtar men..den hade då stöka ner och öcklat sig överallt, toan ser ut som ett hellvete och under bordet var det inga roliga saker alls...

Att bara fråga om jag inte mår bra, omän jag förnekar det och säger, jo jag mår jätte bra, så blir jag glad att någon frågade ! Tycker då om min pappa och thererse.. dem ställer då upp iaf. tack! ♥

over and out. / give me a shoot in the head please..
/- Nöten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback