Bussresa....

SKRIVET DEN: 2007-11-12 KLOCKAN: 13:09:28
Nu sitter jag på bussen, första gången jag sitter på internet på en buss, men det funkar bra. Synd att bärbara datorer har så jävla dåligt batteri bara. Håller typ 40min sen dör den. Det är alldeles vitt ute.
Tror att vi åker en aning sakta också. Hatar verkligen att åka buss. och det är något jag får göra nu i fyra veckor varenda dag. från stina till praktiken.... Måste stiga upp halv sex på morgorna. Urs...
Jag är verkligen ingen morgon människa heller.. skulle mycket hellre jobba natt, då är jag som piggast!=)

Vi är bara tre stycken i bussen, men är dock bussbyte i älvsbyn..
Hoppas jag hinner, har ju världens tyngsta väska, om det är så tunga saker man måste bära när man gör lumpen så tvekar jag om det blir någon millitärtjänst. Jag håller ju på att falla baklänges när jag har den på ryggen. och ändå väger den knappt 50kg. Men sen har jag ju datorn i en annan väska, + en påse med en massa fryst mat i som stinas mamma skickade med...

genom bussrutan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback