En händelse-rik dag.

SKRIVET DEN: 2007-11-16 KLOCKAN: 23:29:28
Vaknade väldigt sent idag kring 13:00.
Sedan ringde hägga som hade kommit till piteå igår.
Han kom och hämtade mig, sedan åkte vi på roasters och fikade..
Efter det drog vi på bowlinghallen, eller vad det nu kallas och drog en match, men som jag redan visste innan så drog fredrik hem vinsten stort!!
Sedan for vi till oslagbar och åt lite mat, drog efter det till hägga såg lite tv, körde bil, såg en film hos hans kompis, körde mera bil, sedan in till stan, hägga köpte en korv, och en trisslott som jag tvingde på honom eftersom han hade en sån stor tur i bowlingen, men ingen vinst där. . Men han köpte den ju på fel kiosk, vinsten låg ju på "tio till tolv".
Sedan blev det att åka hem till stina igen. fest hos grannen, men jag ska upp halv sex imorgon, kommer ju vara så jätte pigg imorgon.. eller så inte..

image34

image35

image36

image38

Kommentarer
Fredrik:

Ångrar lite att jag inte köpte dendär vinstlotten på 10 till 12. Men jag vann ju i bowlingen, de räcker för mig :)

2007-11-19 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback