Helgens bravader...

SKRIVET DEN: 2007-11-04 KLOCKAN: 20:15:26
Visst helgen var helt okej, omen man önskar att man kunde spola tillbaka tiden ibland.
Nu blir det nyktert till någon gång efter jul, om jag inte dricker fram tills skolavslutningen ska jag belöna mig själv med en utlandsresa.
Nu får det räcka med fester och alkohol, det är ändå något jag inte riktigt tål. tydligen..

Undra varför man dricker egentligen?
Vissa gör det säkert för att det är gott, men jag gör nog det av helt fel anledning, jag tycker det smakar hemskt, men ändå ska jag he mig i alkoholen. För att bli full, sväva på moln, glömma alla bekymmer en liten stund.
Men saken är bara den att bekymmrerna växer bara under tiden man dricker, sedan är dem dubbelt så många/stora dagen därpå. Det är FAN inte värt det. No more..
Det låter kanske nu som att jag är värsta alkolisten, men tro mig, skulle inte kalla mig själv det.
Men det räcker väl med att jag blir ganska tom i bollen när jag väl dricker, kan alltså inte hantera alkohol.

Det enda jag vet med säkerhet just nu är att denna låt är underbar!

Har ätit hos min pappa idag, dan med.. sedan skulle han försöka ta livet av mig genom att köra bil som en galning och sladda så att jag ville spy. räcker det inte med att man är bakis?

Imorgon börjar skolan om igen... suck....
Är så skol-less att jag nästan funderar på att packa en stor resväska och dra bort i några år.

Det här var tider det Ida, eller hur?! Tror jag skrattade tills jag nästan tuppade av.
image15image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback