Jag ändrar mig...

SKRIVET DEN: 2007-11-09 KLOCKAN: 12:17:49
Det har snöat hela långa natten, imorse fick man en chock då man tittade ut ur fönstret.
Det snöar fortfarande, och inte lite heller. Man nästan drunknar när man går ut.
Men jag ska väl inte klaga då jag tidigare längtat efter vintern, det gör jag dock inte längre.
Nu är jag less på snö och kyla. Kan det bli sommar nu?

Har slutat skolan, men har PA-möte kl 15:00.. Sen ska jag hem och städa min lägenhet.
Jag hoppas bara att det finns någon tvätt-tid så jag blir av med all denna tvätt jag samlat på mig i flera veckor.
Givetvis har jag tvättat, men aldrig allt. har säkert 4 tvättkorgar och lite där till. så har aldrig hunnit ta allt på samma tvätt tid! men nu ska det tamefan bort!

På söndag åker jag till piteå, för en apu på fyra veckor.
Kommer ju sakna en massa människor.

speciellt du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback