Katastrof övning - Flyghaveri

SKRIVET DEN: 2007-11-08 KLOCKAN: 12:51:16

Igår hade vi katastrofövning, med ambulans,sjukvårdare,brandmän,polis mfl.
Var jätte kul, som vanligt.
Dock jävligt kallt.
Fick ligga i snön i nästan två timmar med väldigt lite kläder på i -16grader.
Mer kan läsas här: Flyghaveri

Sedan fick vi mat på flyget, gott! ;)

Var så himla trött igår när jag kom hem, men som vanligt så piggnade jag till då jag eg skulle sova..
Idag ska jag göra tacopaj och bjuda hanna och sofia på mat, har dock aldrig gjort det förut så vi får väl se hur resultatet blir.

Bye

Några bilder från gårdagen:

image18
Brandmännen försöker släcka elden från "flygplanet"

image19
En brandman som drar mig till skadeplatsen. Bakom från v. anneli, cornelia och hanna.

image20
Annelie som var oskadd, tröstar oroliga hanna som håller på att tappa ögat. jag ligger och väntar på sjukvårdspersonal.( Har en öppen bukskada med en glasbit som skärt in i magen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback