Piteå 4 veckor.

SKRIVET DEN: 2007-11-12 KLOCKAN: 09:56:18
Har just packat väskan, knappt så jag kan dra igen dragkedjan, ändå har jag inta tagigt med en enda onödig sak!
Fast är nog dock all mat som tar plats... och tvättmedel och grejer.
Har varit på skolan och lämna en lapp och ska nu till "jobbet" och hämta mina inneskor och skriva en t3:a .
Sedan till apoteket och hämta ut min medicin, sedan springa hem och hämta packningen och försöka bära allt till bussstationen... Min buss går 12:20. sedan är det en 2h och 20min resa till piteå genom älvsbyn.

Nu vill man ha bil!!!=)

Ne nu måste jag dra, ska ha med mig datorn också. . hmm.. kommer att bli mycket att bära vill jag lova!!

See you later.

Saknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback