Sov morgon!

SKRIVET DEN: 2007-11-20 KLOCKAN: 14:24:30
Tog mig en rejäl sovmorgon idag, tror jag vaknade vid halv ett..
Gårdagen: Jobbade, handlade på coop, åkte till jossan och gjorde en pizza som vi sedan käkade, sen en lång dusch hos stina. På kvällen kom hägga och hämtade mig, sedan hade vi ett stort problem att försöka komma på något att göra, det hela slutade iaf med en pingis-runda och lite allmän lathet och en massa skratt som vanligt. ( kan bero på tröttheten)

Helgen som var praktiserade jag, från 07:00-16:45, lördagen åkte vi till älvsbyn på någon fest också..
Fast nyktert blev det iaf för min del eftersom man skulle upp och jobba kl 06:00 på söndagen.
Har haft några väldigt trötta dagar nu..
Har inte börjat med några skolarbeten heller.. har varit för trött..
Jobb imorgon och torsdag, sedan åker jag hem för helgen, ska bli jävlust gött ;)

Har förresten hittat en tattuering som jag vill ha, så nu väntar jag bara på att få en bra månad med en massa pengar på kontot !

Lördag:

image39

Söndag:
image40

Måndag:
image41

Bad hair days:
image42

image43

Men vad mer kan man förvänta sig kl sex på morgonen ?

and the monkey...

image44

The end.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback